Post

Αναγνωστικές δυσκολίες

Οι μαθητές που έχουν δυσκολίες αποκωδικοποίησης, δηλαδή έχουν ειδική μαθησιακή δυσκολία τύπου δυσλεξίας εμφανίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση, οι οποίες με τη σειρά τους οδηγούν σε αναγνωστική υποεπίδοση. Ωστόσο, αναγνωστικές δυσκολίες μπορούν να παρουσιάζουν και τα παιδιά με αναπτυξιακή διαταραχή του λόγου, τύπου δυσφασίας και τα παιδιά που εμφανίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση λόγω του χαμηλότερου νοητικού δυναμικού ή λόγω συναισθηματικών ή κοινωνικών προβλημάτων.

Δείτε επίσης

Post Επιστημονικά θέματα

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: «Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων»

Post Νομοθεσία

Λίστα των ΠΜΣ που έλαβαν έγκριση συνάφειας προς την Ειδική Αγωγή και τη Σχολική Ψυχολογία

Post Νομοθεσία

Νόμος 52425/Ζ1/19: ΦΕΚ για τον καθορισμό κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών στην Ε.Α.Ε.

Post Επιστημονικά θέματα

Alearning