Post

Δυσαριθμησία

Η δυσαριθμησία περιλαμβάνει δυσκολίες όπως στην εκμάθηση μαθηματικών εννοιών (π.χ. ποσότητα, θεσιακή αξία, χρόνος), δυσκολία στη συγκράτηση μαθηματικών δεδομένων και στην κατανόηση του πώς οργανώνονται τα προβλήματα στο πλαίσιο της σελίδας.
Τα άτομα με δυσαριθμησία συχνά αναφέρεται ότι έχουν φτωχή «αίσθηση των αριθμών» (περισσότερα στον Υπερσύνδεσμο 1.5). Επίσης, τα άτομα με αυτόν τον τύπο μαθησιακών δυσκολιών μπορεί να έχουν φτωχή κατανόηση των μαθηματικών συμβόλων, μπορεί να δυσκολεύονται πολύ στην αποστήθιση και την οργάνωση των αριθμών, έχουν δυσκολία στο να πουν την ώρα ή έχουν πρόβλημα με τις μετρήσεις. Χαρακτηριστικά της μαθησιακής αυτής δυσκολίας περιλαμβάνουν προβλήματα με βασικές αριθμητικές έννοιες, όπως τα κλάσματα, τις γραμμές αριθμών, τους θετικούς και τους αρνητικούς αριθμούς. Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα ακόλουθα:

  • δυσκολία με εκφωνήσεις μαθηματικών προβλημάτων,
  • δυσκολίες σε χρηματικές συναλλαγές,
  • έλλειψη τάξης και οργάνωσης όταν προσπαθούν να επεξεργαστούν τα μαθηματικά προβλήματα στο χαρτί,
  • δυσκολία στην αναγνώριση λογικών ακολουθιών πληροφοριών (για παράδειγμα τα βήματα σε μαθηματικά προβλήματα),
  • προβλήματα στην κατανόηση της χρονικής ακολουθίας των γεγονότων,
  • δυσκολία με τη λεκτική περιγραφή των μαθηματικών διαδικασιών,
  • δυσκολία με τη μέτρηση, την εκμάθηση αριθμητικών δεδομένων και τον υπολογισμό μαθηματικών πράξεων,
  • δυσκολία με τις νοητικές μαθηματικές στρατηγικές και τις στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων.

 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

  • Αργοπορημένη έναρξη ομιλίας. Τώρα ανώριμη ομιλία
  • Προβλήματα άρθρωσης
  • Αργή ανάπτυξη του λεξιλογίου, συχνά δεν μπορεί να βρει τη σωστή λέξη
  • Δυσκολία με τις ομοιοκαταληξίες
  • Δυσκολία με τον μαθηματικό λογισμό, τους αριθμούς, τα γράμματα, τις μέρες της εβδομάδας
  • Εξαιρετικά κινητικός/ή και πολύ εύκολα διασπαζόμενος/η
  • Προβληματικές σχέσεις με τους συνομήλικους
  • Χαμηλή δυνατότητα να ακολουθεί οδηγίες ή ρουτίνες

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  • Αργή μάθηση της σχέσης φωνημάτων-γραφημάτων
  • Μπερδεύουν βασικές λέξεις (θέλω, τρέχω)
  • Κάνουν επίμονα λάθη ανάγνωσης και ορθογραφίας, περιλαμβάνοντας αντιστροφές γραμμάτων (3/ε), αντικαταστάσεις γραμμάτων (φ/θ – β/δ), και λέξεων (μητέρα/μαμά)
  • Αναριθμητισμοί, (λανθασμένη σειρά αριθμών) και λανθασμένη χρήση των αριθμητικών σημείων των πράξεων (+, -, x, /, =)
  • Ανακαλούν με δυσκολία γεγονότα
  • Αποκτούν με δυσκολία νέες δεξιότητες και φαίνεται να έχουν σημαντικές δυσκολίες στη μνήμη (ανάκληση)
  • Είναι παρορμητικοί, ανοργάνωτοι, χαοτικοί, δυσκολεύονται να προγραμματίσουν
  • Ασταθές ή λανθασμένο πιάσιμο μολυβιού-στυλού
  • Κακός συντονισμός, δυσκολίες προσανατολισμού, δυσκολίες στις έννοιες του χώρου και χρόνου
  • Επηρρεπείς στα ατυχήματα

Δείτε επίσης

Post Επιστημονικά θέματα

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες:
«Εξειδίκευση στην αξιολόγηση με σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία:
Detroit & ΛαΤω»

Post Επιστημονικά θέματα

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Από την εκπαιδευτική αξιολόγηση στην αποτελεσµατική διδασκαλία

Post Επιστημονικά θέματα

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Γενικά και Ειδικά Θέματα Διδακτικής Μεθοδολογίας για Ειδικούς Παιδαγωγού

Post Επιστημονικά θέματα

Alearning