Post

Χαρακτηριστικά παιδιών
με μαθησιακές
δυσκολίες

Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες συχνά έχει αρκετά σχετικά χαρακτηριστικά, τα οποία παρατηρούνται σε ένα ευρύ χρονικό διάστημα. Τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών ποικίλλουν από άτομο σε άτομο.

Κοινά στοιχεία που μπορεί να δείχνουν ότι ένα άτομο μπορεί να έχει μαθησιακές δυσκολίες ενδέχεται να είναι τα ακόλουθα:
  • δυσκολία με την ανάγνωση και/ή τη γραφή,
  • προβλήματα με μαθηματικές δεξιότητες,
  • δυσκολίες στη μνήμη,
  • προβλήματα διατήρησης της προσοχής,
  • δυσκολία στο να ακολουθεί οδηγίες,
  • φτωχή ικανότητα συντονισμού,
  • δυσκολία με έννοιες που σχετίζονται με τον χρόνο
  • πρόβλημα στην οργάνωση
Παράλληλα, ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί επίσης να επιδεικνύει ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
  • παρορμητική συμπεριφορά,
  • ακατάλληλη ανταπόκριση σε σχολικές ή κοινωνικές περιστάσεις,
  • δυσκολία συγκέντρωσης στο έργο (εύκολη απόσπαση της προσοχής),
  • αδυναμία εύρεσης του κατάλληλου τρόπου για να εκφράσουν κάτι,
  • μη συνεπής σχολική απόδοση,
  • ανώριμος τρόπος ομιλίας,
  • δυσκολία στην καλή ακρόαση,
  • προβλήματα αντιμετώπισης νέων καταστάσεων στη ζωή τους,
  • προβλήματα στην κατανόηση λέξεων ή εννοιών.

Δείτε επίσης

Post Επιστημονικά θέματα

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
για την Ειδική Αγωγή
Αιτήσεις 2-30 Μαΐου 2019

Post Νομοθεσία

Λίστα των ΠΜΣ που έλαβαν έγκριση συνάφειας προς την Ειδική Αγωγή και τη Σχολική Ψυχολογία

Post Επιστημονικά θέματα

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες:
Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & Μαθηματικά
(Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)

Post Νομοθεσία

Νόμος 52425/Ζ1/19: ΦΕΚ για τον καθορισμό κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών στην Ε.Α.Ε.